وبلاگ

۹ رنگ پرطرفدار لباس زیر زنانه در میان خانم ها

رنگ لباس زیر زنانه
چه مقدار از روانشناسی رنگ ها اطلاع دارید؟ چه رنگ هایی را برای لباس زیر انتخاب می کنید؟ چه ملاک هایی را برای انتخاب این رنگ ها در نظر می گیرید؟ اگر که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید باید بگوییم که داشتن شناخت کافی در انتخاب رنگ لباس زیر می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر لحاظ کردن سلیقه شخصی و انتخاب رنگ مورد علاقه تان از میزان تاثیر و زیبایی آن و معنا و حسی که می توانید با آن رنگ انتقال دهید آگاهی کامل داشته باشید.

اهمیت لباس زیر

عموما تصوری که در مورد لباس زیر وجود دارد این است که این لباس زیر را تنها زیر لباس های دیگر باید پوشید و به همین جهت اهمیتی ندارد که چه رنگ و جنس و طرحی برای آن انتخاب می کنید. در صورتی که رنگ های مختلف دارای انرژی های متفاوتی هستند و می توانند تاثیر گذاری متفاوتی داشته باشد. مطالعه این مقاله قطعا به شما کمک می کند تا از تاثیر شگفت انگیز روانشناسی رنگ ها آگاهی کامل بدست آورید و دقت بیشتری در انتخاب رنگ لباس زیر به خرج دهید.

 

لباس زیر قرمز

پر فروش ترین لباس های زیر، لباس زیر های زنانه به رنگ قرمز هستند. مطمئنا همه شما با ویژگی های رنگ قرمز و علت استقبال بالایی که از این رنگ از لباس های زیر می شود آشنایی کامل دارید. این رنگ نمادی برای نمایش میزان شور و هیجان و شجاعت است. فردی که تمایل به پوشیدن لباس زیر قرمز رنگ دارد، لبریز از اشتیاق و انرژی است و ترسی از بیان تمایلات و خواسته های خود ندارد و جذاب ترین رنگ را برای جلت توجه بیشتر انتخاب می کند.

لباس زیر زنانه قرمز

لباس زیر سفید

اغلب زوجهای جوان رنگ سفید را برای لباس زیر انتخاب می کنند. رنگ سفید علاوه بر انعکاس معصومیت و پاکی روح و روان فرداین حس را در طرف مقابل ایجاد می کند که شما پاکیزه و ایمن و دوستدار بهداشت هستید. لباس زیر زنانه به رنگ سفید برای افرادی که پوستی سبزه و روشن دارند جذابیت بیشتری ایجاد می کند و جلوه زیباتری دارد.

لباس زیر زنانه سفید

لباس زیر زرد

رنگ زرد روشن نمادی از شادی و طراوت است. آمار ها نشان می دهد که ۹ درصد از مردم زنگ زرد را برای لباس زیر خود انتخاب می کنند. انتخاب طیف تیره تر از رنگ زرد برخلاف تاثیر گذاری رنگ زرد روشن حس بیماری، حسادت و احتیاط بیش از حد طرف را برای مقابلتان تداعی خواهد کرد. به همین جهت توصیه می کنیم که اگر رنگ زرد را انتخاب می کنید به سراغ طیف روشن و درخشان آن بروید تا لباس زیر شما جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشد.

لباس زیر زنانه زرد

لباس زیر بنفش

یکی از پرطرفدارترین رنگ ها بین خانم ها رنگ بنفش است و  این رنگ در کشو لباس همه خانم ها به چشم می خورد. جالب است بدانید که اگر رنگ بنفش را برای لباس زیر خود انتخاب می کنید، این رنگ نشان دهنده این است که شما فردی عاشق، با روحیاتی بسیار لطیف و فوق العاده گرانبها هستید و در پی رابطه ای طولانی و پایدار هستید.

لباس زیر زنانه بنفش

لباس زیر آبی

در خصوص روانشناسی رنگ آبی باید بگوییم که برخلاف رنگ زرد، تفاوتی در تاثیر گذاری طیف تیره و روشن آن وجود ندارد و هیچ تاثیر منفی روی فرد مقابلتان نخواهد گذاشت. رنگ آبی نماد صداقت و افتخار است و حس آرامش، وقار و متانت را تداعی می کند. تاثیر مثبت رنگ آبی بر روی روان و چشم انسان ها بر کسی پوشیده نیست. اگر که به دنبال انتقال حس آرامش هستید انتخاب رنگ آبی برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

لباس زیر زنانه آبی

لباس زیر مشکی

رنگ مشکی برای کسانی که رنگ پوست سبزه ای دارند انتخاب خوبی است. با این حال بسیاری دیگر از افرادی که پوست روشن تری دارند نیز علاقه مند به پوشیدن لباس زیر مشکی هستند. از نظر روانشناسی رنگ لباس زیر به رنگ مشکی نشان دهنده تمایلات عمیق نفسانی است. این رنگ از لباس زیر زنانه بسته به اینکه آن را چطور و در چه شرایطی بپوشید می تواند تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد و انتخاب آن برای اتاق خواب تامل و حساسیت بیشتری را می طلبد.

لباس زیر زنانه مشکی

 لباس زیر سبز

رنگ سبز نشان از طبیعت دارد و تداعی کننده حس نشاط و سرزندگی است. برای انتخاب لباس زیر به رنگ سبز باید بدانید که طیف های رنگی مختلف از رنگ سبز، می تواند تاثیرات متفاوتی بر فرد مقابل ما ایجاد کند. از نظر روانشناسی همه ی طیف های رنگ سبز، ثبات عاطفی، صمیمیت و دوستی را نشان می دهند. پوشیدن لباس سبز رنگ برای اولین دیدار با کسی که دوست دارید، کنار شما بماند و یا برای گرفتن حس آرامش و رهایی انتخاب بسیار خوبی است.

 

لباس زیر صورتی

رنگ صورتی جزء محبوب ترین رنگ ها در میان خانم هاست. از ویژگی های بسیار لطیف و زنانه ، خرید لباس زیر صورتی است. ملایم نشانه ای از آرامش و ملایمت است. طیف های مختلف رنگ صورتی، نمایان گر روحیات بسیار لطیف و زنانه ای هستند که محبت فرد مقابل را می طلبند.

لباس زیر زنانه صورتی

لباس زیر نارنجی

رنگ نارنجی سمبلی برای نمایش عقل و خرد است. انتخاب رنگ نارنجی می توانید ترکیبی از ویژگی های رنگ زرد و قرمز را در کنار هم داشته باشید. چراکه شور و شادابی رنگ زرد و هیجان و اشتیاق موجود در رنگ قرمز را یکجا دارد . این رنگ تداعی کننده ی جاه و مقام و ثروت است.

 

رنگ های مورد علاقه مردان و زنان در انتخاب لباس زیر

طبق تحقیقات انجام شده روی یک جامعه آماری از خریداران لباس زیر در کشور اندونزی و بررسی هایی که روی امواج مغزی آنان انجام شده است، نتایج زیر به دست آمده است:

  • زنان، اشتیاق زیادی به خرید لباس زیر قرمز دارند ، در حالی که مردها تمایل بیشتری به خرید لباس زیر سفید دارند. آخرین رنگ انتخابی خانم ها برای لباس زیر رنگ مشکی است و  مردها رنگ قرمز را آخرین گزینه برای انتخاب لباس زیر قرار می دهند.
  • طبق این تحقیق زنان به ترتیب در مواجهه با لباس زیر قرمز، آبی، قهوه ای، سفید و مشکی تحریک پذیری بیشتری از خود نشان دادند.  در حالی که امواج مغزی مردان ، نسبت به لباس زیر سفید ،  مشکی ، آبی ، طوسی و در آخر قرمز، واکنش  بیشتری را نشان میداد.
  • طبق این بررسی ها رنگ های روشن تر، واکنش های مثبت بیش تری را نسبت به رنگ های تیره، در پی داشتند  و واکنش مردان نسبت به همه ی رنگ ها غیر از رنگ قرمز، مثبت بود .البته این نکات را هم باید در نظر داشت که مکان و فرهنگ و شرایط مختلف، بر روی انتخاب ها تاثیر گذار هستند.

 

انرژی رنگ ها را دست کم نگیرید!

رنگ های مختلف علاوه بر ویژگی هایی که دارند و احساسات متفاوتی را به ما القا می کنند، می توانند انرژهای در سطوح مختلفی را نیز با خود به همراه داشته باشند. حتی اگر که این انرژی ها دیده نشوند،  انرژی آن ها توسط بدن فرد دریافت می شود. بنابراین بسیار مهم است که شما تمایل به انتخاب چه رنگ لباس زیری برای خود دارید. چاکرای پایه در بدن در نزدیک محلی است که لباس زیر، آن را می پوشاند و شما با پوشیدن لباس ها با رنگ های گوناگون می توانید سطوح متفاوتی از انرژی را دریافت کنید. به همین جهت بسیار توصیه می شود که ضمن دقت در انتخاب رنگ ها ، حتی الامکان از انتخاب رنگ مشکی برای لباس زیر خود اجتناب کنید.

[تعداد: ۲   میانگین: ۵/۵]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *